Jocuri Noi

Google monitorizeaza jucatorii de WOW si Second Life

Scris de Serj
Sâmbătă, 22 Septembrie 2007 03:16
googlelogog.jpg Google are planuri mari pentru viitor. Compania şi-a propus să monitorizeze jucatorii online pentru a pune la punct un „dosar” psihologic al fiecăruia. Profilele gamerilor, aşa cum le stabileşte Google, vor fi date mai departe companiilor de publicitate in-game, care folosesc jocurile ca mediu de promovare a produselor.

   Cercetarile facute de Google vor acţiona ca un fel de sondaj în rândul jucatorilor, dând companiilor publicitare posibilitatea de a cunoaste mai bine stilul de abordare si personalitatea consumatorilor cărora li se adresează. Astfel, reclamele pot fi orientate, în funcţie de rezultatele obţinute din monitorizare, spre un caracter agresiv, ostil sau neonest.

 Iniţiativa Google vine la doua luni după ce compania a cheltuit 23 milioane $ pe compania publcitară AdScape. Jocurile propuse spre monitorizare sunt Second Life si World of Warcraft , incluzând si Playstation 3, Nintendo Wii si Xbox 360. „Dialogul dintre useri poate fi folosit la caracterizarea jucatorilor (ex: analfabet, politicos, tăcut, agresiv etc.). Felul în care joacă un user poate, de asemenea, caracteriza utilizatorul (ex: precaut, agresiv, pasiv, cooperativ, onest, viclean etc.)”, se precizează în proiectul companiei.


 

You need to login or register to post comments.
Discuss this item on the forums. (0 posts)