Jocuri Noi

Alpha Protocol Preview

Scris de Caesar
Marţi, 09 Iunie 2009 09:17
alpha-protocolAlpha Protocol, un nou RPG creat de Obsidian Entertainement, cei care au dat posterităţii Neverwinter Nights 2 şi Knights of The Old republic II, va încerca să părăsească clişeele scifi sau fantasy ale RPG-urilor clasice, purtându-ne într-o lume contemporană, a spionajului, dominată nu de magie ci de tehnologie, de gadgeturi şi intrigi complexe.

În centrul poveştii se află figura lui Michael Thorton, un agent care în urma unei misiuni eşuate îşi pierde contactele, este trădat de superiori şi silit să se folosească de protocolul Alpha, pornind o misiune sub acoperire pentru a demasca conspiraţia din spatele înlăturării sale.

Caracterul Michael thornton este de asemenea complet customizabil, atât în ceea ce priveşte ţinuta şi faţa cât şi arsenalul de gadgeturi şi arme care, este destul de bogat şi adaptat celui disponibil în cadrul CIA, agenţie care în prealabil îl recrutase şi antrenase pe Michael. De asemenea, jucătorul poate alege dintre mai multe tipuri de caractere, orientat pe luptă, pe stealth sau pe utilizarea gadgeturilor hightech. Noi atribute se vor debloca pe măsură ce jucătorul avansează, în funcţie de deciziile pe care le va lua.

Nu încape îndoială, viaţa de spion este cât se poate de interesantă. La fel şi personajele pe care le întâlneşti de-a lungul misiunilor, precum Sie, o tânără rusoaică pe care o întâlneşti la un bar şi care în ciuda arsenalului care îl face invidios şi pe vajnicul Rambo, dacă şti cum să te porţi cu ea, te va asista în misiuni ba chiar, în funcţie de nivelul de bunătate aplicat, poate asista eroul şi în nopţile lungi alungând insomniile cu farmecele ei dionisiace.

După toate probabilităţile, Alpha Protocol va fi lansat în louna noiembrie a acestui an şi va fi disponibil atât pentru Microsoft Windows cât şipentru Playstation3 şi Xbox360.

Alpha Protocol Trailer :

Alpha Protocol Screenshots :