Jocuri Noi

Pro Evolution Soccer 2011

Scris de Caesar
Luni, 01 Noiembrie 2010 20:51

pes2011-4Seria PES se intoarce din nou pe ecranele monitoarelor in data de 2 noiembrie 2010, odata cu lansarea ultimului titlu al francizei, Pro Evolution Soccer 2011. Acest nou joc sportiv va fi distribuit de catre cei de la Konami Digital Entertainment pentru PC, Playstation 2 (PS2), Playstation 3 (PS3), Playstation Portable (PSP), Xbox 360 si Nintendo Wii.

Recunoscuta pentru controlul si grafica extrem de realiste pe care le oferea, seria PES promite ca in acest an, odata cu lansarea Pro Evolution Soccer 2011, vom avea parte de o revigorare a universului fotbalistic pe care il ofera acest simulator, noiembrie 2010 aducand cu sine si cea mai serioasa reformare din cadrul seriei, atat in ceea ce priveste aditiile de gameplay, optiunile de control si animatiile care promit sa tina pasul cu evolutia fotbalului actual.
Pe langa libertatea de exprimare esentiala pe teren pe care PES 2011 o ofera, jocul introduce inedit un power bar pentru fiecare fotbalist in parte, optiune ce le va permite jucatorilor sa determine atat puterea cat si plasamentul fiecarei pase sau sut date. Mingile pot fi acum trimise in aproape orice parte a terenului cu cea mai mare precizie, fie ca vorbim de mingi centrate la inaltime, pasate la picior sau un-doiuri care sa scoata din joc adversarii. Jucatorul va avea astfel posibilitatea de a dicta atat ritmul meciului cat si felul in care acesta se desfasoara.

Libertatea de exprimare pe teren este extinsa de asemenea cu ajutorul unui nou si inedit AI care va lasa la latitudinea jucatorului posibilitatea de a controla fiecare miscare si decizie a fotbalistului de pe teren. Asistentul AI nu va mai interveni astfel in timpul meciului, jucatorul fiind nevoit sa reactioneze singur la atacurile adversarilor iar pasele nu vor mai ajunge automat la cel mai apropiat fotbalist de pe teren. Controlul este total: PES 2011 vine de asemenea cu un sistem de pase imbunatatit, permitand jucatorului sa trimita mingi aproape oriunde si mai mult, in aproape orice mod de trasmitere a balonului. Jucatorul are insa nevoie de a-si controla cu precizie forta paselor incercand in acelasi timp sa ghiceasca unde va alerga destinatarul acestor pase pentru ca mingea sa ajunga la el. S-a umblat putin de asemenea si la AI-ul aparatorilor, care se vor misca mai natural si nu vor mai urmari fiecare minge care patrunde in suprafata de pedeapsa. In schimb, ei vor incerca sa preseze atacantii, fortandu-i sa greseasca.

pes2011-1pes2011-2pes2011-3pes2011-4

 

You need to login or register to post comments.
Discuss this item on the forums. (0 posts)